  • Data: 2004-07-24 20:34:49
    Temat: poniekąt abonament RTV
    Od: "Przemo P." <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    dlaczego poniekąt? bo akurat w tej głośnej ostatnio sprawie przyszła mi do
    głowy wątpliwość.

    Co do mieszkań prywatnych to nawet dziś w Teleexpresie się śmiali, że pies
    ich powita bo wejść nie mogą :) ale...
    co w przypadku, gdy w mieszkaniu mam zarejestrowaną działalność gospodarczą.
    Piszę _zarejestrowaną_ bo wykonywaną na terenie klienta, a
    zarejestrowana gdzieś musi być (przynajmniej dla urzędów, bo teren całego
    kraju im nie wystarcza).

    Jak sprawa wygląda teraz? - zakładamy, że nie mam żadnego biura. Telefon
    tylko na komórkę i jak klient do mnie zadzwoni to ja jadę do niego.
    Co o tym myślicie?

    Pozdrawiam
    Przemo