eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopomylka ceny netto z brutto, co mozna z tym zrobic? › pomylka ceny netto z brutto, co mozna z tym zrobic?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!.POSTED!not-for-mai
    l
    From: "Pa_blo" <j...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pomylka ceny netto z brutto, co mozna z tym zrobic?
    Date: Thu, 21 Feb 2013 22:02:58 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 31
    Message-ID: <kg6226$l28$1@news.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: d165-155.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1361480582 21576 109.173.165.155 (21 Feb 2013 21:03:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Feb 2013 21:03:02 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:715670
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Sprawa wyglada tak:

    Kierownik ustala mailowo cene netto z kontrahentem, przekazuje podwladnemu
    dyspozycje odnosnie ustalonej ceny. Podwladny wystawia fakture w ustalonej
    cenie jednak myli sie i ustalona cene netto wpisuje jako brutto. Roznica
    niebagatelna - 8 tys zl netto, pomylka zostaje zauwazona po zrealizowaniu
    zamowienia w calosci.

    Kontrahent na prosbe pracownika o wyprostowanie pomylki odpisuje:

    "To mamy problem.
    Duża część produktów została sprzedana pracownikom praktycznie po kosztach z
    proformy.
    Także chęć ich zakupu została przez nich zgłoszona po otrzymaniu od Państwa
    proformy.

    Proforma potraktowana została przez nas jako oferta, my ofertę przyjęliśmy
    wpłacając pełną sumę. Także faktura przysłana z towarem potwierdziła cenę
    zakupu"

    Wyglada na to, ze bedzie problem... czy cos mozna zrobic wiecej niz tylko
    prosic?

    --
    Paweł




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1