  • 1. Data: 2004-05-19 12:04:56
    Temat: polecenie wyjazdu sluzbowego
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    dostalem dzis polecenie wyjazdu sluzbowego, ale w rubryce 'srodki
    lokomocji' mam wpisane tylko 'PKP', w zeszlym roku mialem wpisane
    'pkp - 2 klasa' lub (bo juz nie pamietam) 'pkp - 2 klasa posp.' (choc
    zwrocili mi za 2 kase express); teraz nie mam zadnych szczegolow
    napisanych - samo 'pkp', zatem czy zwroca mi koszty podrozy, jesli
    pojade czyms drozszym? czy jest jakis zapis prawny regulujacy te
    kwestie?

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13