  • 1. Data: 2006-03-01 21:15:47
    Temat: podwójna odpowiedzialnosc za wykroczenia policjantów
    Od: "sunny" <s...@o...pl>

    Jak wedlug waszej wiedzy wyglada praktyka podwojnej odpowiedzialnosci
    funkcjonariuszy sluzb mundurowych za popelnione wykroczenia ?
    W przypadku przestepstw to wiadomo ze na mocy KPK prokurator jest zobowiazany do
    powiadomienia przelozonego, ale jak wyglada ta praktyka w przypadku sprawcow
    wykroczen bedacych jednoczesnie funkcjonariuszami sluzb mundurowych ?
    Czy znacie jakies przyklady /kazusy/ ???

  • 2. Data: 2006-03-01 21:21:38
    Od: s...@o...pl

    Chodzi oczywiscie o odpowiedzialność dyscyplinarną która istnieje dla
    funkcjonariuszy służb mundurowych obok odpowiedzialności karnej za popełnione
    wykroczenia i przestepstwa ....

  • 3. Data: 2006-03-02 00:08:27
    Od: dude <m...@n...com>

    On 1 Mar 2006 22:21:38 +0100
    s...@o...pl wrote:

    > Chodzi oczywiscie o odpowiedzialność dyscyplinarną która istnieje dla
    > funkcjonariuszy służb mundurowych obok odpowiedzialności karnej za popełnione
    > wykroczenia i przestepstwa ....

    istnieje? Gdzie?

  • 4. Data: 2006-03-02 01:28:26
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 02 Mar 2006 00:08:27 GMT, dude napisał(a):

    > istnieje? Gdzie?

    w polskiej policji

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-03-02 14:15:16
    Od: s...@o...pl

    > Chodzi oczywiscie o odpowiedzialność dyscyplinarną która istnieje dla
    > funkcjonariuszy służb mundurowych obok odpowiedzialności karnej za popełnione
    > wykroczenia i przestepstwa ....

    Bo z treści ustaw o policji i o bor to wynika ze cos w stylu ze ..... nawet za
    mandat o przekroczenie predkosci czy inna pierdołę policjant czy borowiec moze
    miec postepowanie dyscyplinarne w pracy.
    Dlatego interesuje mnie jaka jest praktyka dyscyplinarna w sprawach bedacych
    wykroczeniami w w/w formacjach mundurowych ???
    Wiecie cos na ten temat ???