  • Data: 2003-11-16 13:38:18
    Temat: podstawa prawna
    Od: "marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czy policjant ma prawo podejsc do mnie na ulicy i poprosic /ewentualnie
    zażądać/ ode mnie telefonu komorkowego, zeby np. sprawdzic czy nie jest ten
    telefon kradziony? jaka jest podstawa prawna takiego dzialania? nie rozpatruje
    przypadku, gdy sa jakies podejrzenia w stosunku do mnie. mowie o takiej
    sytuacji, gdy jestem zwyklym przechodniem na ulicy. ktory przepis prawny mowi,
    ze policjant ma takie prawo? a moze takiego uprawnienia nie ma?
    pozdrawiam
    marta