  • Data: 2010-06-10 12:56:59
    Temat: poczta, zwroty i pytanie z ciekawosci
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czy ktos sie moze orientuje co mowia pocztowe przepisy, a moze i nie tylko
    pocztowe, wzgledem działanosci listonosza i jego zagladania do skrzynki pod
    tytulem zwroty?

    skad pytanie
    jako ze mieszkanie w ktorym aktualnie mieszkam bylo wczesniej wynajmowane,
    to i poprzedni niegramotni lokatorzy, nie zawsze we wszystkich instytucjach
    pozmieniali adresy korespondencyjne, w zwiazku z tym, co jakis czas
    przychodzi list z banku czy cos w tym guscie, a czasem zdarza się pomylka
    listonosza

    grzecznie wrzucam wszystko do skrzynki "zwroty", od czasu do czasu
    zaopatrujac koperte dopiskiem, ze taki tu nie mieszka, niedawno mocno sie
    zdziwilem, poniewaz, prawdopodobnie listonosz, oproznil ta skrzynke, ale
    cala jej zawartos polozyl na wierzchu, na skrzynkach, listow z ostatnich
    chyba 6 miesiecy, dosc sporo, niestety nie tylko te zwroty, ale rowniez i
    pomylki, listy ponownie wyladowaly w zwrotach

    mi to osobiscie lata, w koncu nie do mnie, ale jak sie tak chwile
    zastanowic, to sie moze okazac, ze korespondencja do mnie, tez moze gdzies w
    jakis zwrotach lezakowac od miesiecy

    co dalej z takim fantem robic?