  • 1. Data: 2005-07-11 19:22:52
    Temat: pobita...szuka pomocy
    Od: "sedyta" <s...@b...pl>

    Jutro idę na komisariat i na obdukcję (dzisiaj pobił mnie mój ojciec-policję
    wezwałam i kazali przyjść jutro na komisariat).Mam pytanie co mogę zrobić aby
    mój ojciec już nigdy w życiu nie dotknął mnie ani nikogo innego?? Co mi
    radzicie?

  • 2. Data: 2005-07-11 19:43:47
    Temat: Re: pobita...szuka pomocy
    Od: "Łukasz Chmura" <lukasz@_tnij_chmura.biz.pl>

    Jestem zwolennikiem załatwiania spraw polubownie. Tym bardziej w rodzinie.
    Nie znam twoich relacji z ojcem.

    Nie mniej jednak uważam, że powinnaś zrobić obdukcję.
    Wyjaśnić zajście na policji i rozpocząć poważną z ojcem rozmowe. Jesli nie
    będzie skutkować są odpowiednie do tego rodzaju sytuacji rozwiązania prawne.
    Miej jednak świadomość,że załatwianie tą drogą spraw w rodzinie zawsze
    zostawia za sobą rany, które ciężko się goją.

    raz jeszcze :
    obdukcja->policja->rozmowa
    dalej wybierzesz sama

    Łukasz

  • 3. Data: 2005-07-11 19:51:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "sedyta" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > aby
    > mój ojciec już nigdy w życiu nie dotknął mnie ani nikogo innego?? Co mi

    Policja. Jak pogrozisz to może zmieni nastawienie. Jednak jakby nie dawało
    skutku, nic tylko policja. Jak takie ostrzerzenie nie pomoże, to chyba tylko
    sąd może. Domniemam, że to poważne pobicie.

  • 4. Data: 2005-07-11 20:10:22
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:33a6.00000f73.42d2c70c@newsgate.onet.pl sedyta
    <s...@b...pl> pisze:

> [...]
    > pytanie co mogę zrobić aby mój ojciec już nigdy w życiu nie dotknął
    > mnie ani nikogo innego?? Co mi radzicie?
    To zależy od wielu okoliczności. Czy był napastnikiem, czy może bronił
    czegoś? Nie sposób tak po prostu ocenić, po czyjej stronie jest wina.

    Jotte

  • 5. Data: 2005-07-11 21:08:56
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    aby
    > mój ojciec już nigdy w życiu nie dotknął mnie ani nikogo innego?? Co mi

    Wyprowadzić się, bo ojca się pewnie nie da wyprowadzić. Zwykle osoby, które
    biją będą to robić nadal, a zeby zadziałalo prawo to pewnie nie raz bedziesz
    musiała być pobita.

  • 6. Data: 2005-07-11 21:42:47
    Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl>

    Użytkownik "sedyta" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Jutro idę na komisariat i na obdukcję (

    Przygotuj się na opłatę 80 zet za obdukcję. Możesz iść na pogotowie i tam ci
    wystawią zaświadczenie z opisem obrażeń za darmo, żeby ci nie zarzucono,ze
    coś ściemniasz z tym pobiciem. Obdukcje robią w zakładzie medycyny sądowej.

    pozdr

    cherokee

  • 7. Data: 2005-07-12 08:44:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > aby
    > mój ojciec już nigdy w życiu nie dotknął mnie ani nikogo innego?? Co mi

    a mozesz opisac oklicznosci w jakich to sie stalo?

    P.