  • Data: 2004-05-16 21:10:39
    Temat: po gwarancji
    Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

    mam 2-letnie auto, juz po gwarancji
    ostatni bylem zmuszony dokonac naprawy-wymiany NIEuszkodzonego
    odpowietrznika automatycznej skrzyni biegow.
    poinformowano mnie, ze jego budowa (kolanko z gumowej rurki :)) pozwalala na
    zasysanie wody i stad problemy ze skrzynia.
    wymieniono go w serwisie na nowszy typ, przy okazji olej w skrzyni i pare
    stowek poszlo sie kochac.
    stad moje pytanie: czy taka naprawa, czy jak to nazwac, nie powinna byc w
    jakis sposob oplacona przez producenta; przeciez nic nie bylo uszkodzone
    tylko wada konstrukcyjna?
    jakie jest wasze zdanie? jak powinienem postapic?