  • 1. Data: 2004-05-22 00:58:45
    Temat: paragraf 22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Znacie tę sprawę: http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?wid=5274019 ?

    Człowieka wydalają, ale nie chcą powiedzieć, dlaczego... Jak to wygląda
    z legalnego punktu widzenia? Bo mi to przypomina Paragraf 22...

  • 2. Data: 2004-05-23 01:25:07
    Temat: Re: paragraf 22
    Od: "kyzio" <k...@w...pl>

    > Człowieka wydalają, ale nie chcą powiedzieć, dlaczego... Jak to wygląda
    > z legalnego punktu widzenia? Bo mi to przypomina Paragraf 22...

    Ustawa o cudzoziemcach
    (...)
    Art. 8.
    1. Wojewoda, konsul, komendant granicznej placówki kontrolnej Straży
    Granicznej, komendant oddziału Straży Granicznej, Komendant Główny Straży
    Granicznej oraz Prezes Urzędu do Spraw Repatriacji i Cudzoziemców mogą
    odstąpić od uzasadnienia, w całości lub w części, decyzji lub postanowienia
    wydanych na podstawie ustawy, jeżeli wymagają tego względy obronności lub
    bezpieczeństwa państwa albo ochrony bezpieczeństwa i porządku publicznego, z
    zastrzeżeniem ust. 2.
    2. Nie można odstąpić od uzasadnienia w części dotyczącej stwierdzania
    przesłanki polskiego pochodzenia cudzoziemca.
    (...)

    pozdrawiam,
    kyzio