  • 1. Data: 2011-12-13 15:13:20
    Temat: oszustwo restauratora
    Od: "Pawel" <n...@w...pl>

    W pewnej restauracji potrawy przygotowywane sa z produktow seropodobnych a w
    menu widnieje wszedzie zapis iz jest to mozarella. Wedlug mnie jest to
    oszustwo, nie zamierzam placic za cos czego nie otrzymuje. Czy to mozna
    podciagnac pod oszustwo? Gdzie zglosic? Sanepid? Prosze o nakierowanie mnie
    na odpowiednia instytucje

  • 2. Data: 2011-12-13 15:21:04
    Temat: Re: oszustwo restauratora
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Pawel" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > podciagnac pod oszustwo? Gdzie zglosic? Sanepid? Prosze o nakierowanie mnie na

    W sklepie w większości przypadków kupujesz tłuszcz, a nie ser.

  • 3. Data: 2011-12-13 16:27:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Użytkownik "Pawel" napisał w wiadomości grup
    >
    > W sklepie w większości przypadków kupujesz tłuszcz, a nie ser.

    Takimi sprawami zajmuje się Inspekcja Handlowa.

  • 4. Data: 2011-12-13 17:26:12
    Od: "Pawel" <n...@w...pl>

    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Takimi sprawami zajmuje się Inspekcja Handlowa.
    chcac zglosic skarge to tejze instytucji trzeba wskazac przepis ustawy,
    którego naruszenie zarzuca zgłaszający zawiadomienie. Czy ktos biegly w
    prawie moglby mi wskazac ten konkrety przepis?

  • 5. Data: 2011-12-13 17:29:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-13 18:26, Pawel pisze:
> [...]
    > którego naruszenie zarzuca zgłaszający zawiadomienie. Czy ktos biegly w
    > prawie moglby mi wskazac ten konkrety przepis?

    Generalnie jest to niezgodność produktu z umową - ma być z serem
    mozzarellą, jest z czymś innym ;)

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-12-13 17:31:06
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-13 17:26:12 +0000, "Pawel" <n...@w...pl> said:

    > chcac zglosic skarge to tejze instytucji trzeba wskazac przepis ustawy,

    Podaj przepis ustawy nakazujący podawanie przepisu ustawy, gdy
    zgłaszasz podejrzenie, że restaurator oszukuje na recepturze. Ops! nie
    podejrzenie:

    On 2011-12-13 15:13:20 +0000, "Pawel" <n...@w...pl> said:

    > W pewnej restauracji potrawy przygotowywane sa z produktow seropodobnych a w
    > menu widnieje wszedzie zapis iz jest to mozarella.

    Pewność.

    > Czy ktos biegly w
    > prawie moglby mi wskazac ten konkrety przepis?

    Np. art. 3 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Inspekcji Handlowej

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2011-12-14 08:35:01
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >podciagnac pod oszustwo? Gdzie zglosic? Sanepid? Prosze o nakierowanie mnie

    Zagłosuj nogami. Przestań korzystać z usług tej restauracji.

  • 8. Data: 2011-12-14 17:07:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-12-14 09:35, Kris pisze:

    > Zagłosuj nogami. Przestań korzystać z usług tej restauracji.

    Ciekawe jak, jak on tam najpewniej pracuje.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 9. Data: 2011-12-14 18:46:29
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-14 17:07:12 +0000, Johnson <j...@n...pl> said:

    > Ciekawe jak, jak on tam najpewniej pracuje.

    To też niezła sugestia w takiej sytuacji.

    --
    Bydlę