    From: "ZAZIK" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: oszustwo na allegro
    Date: Sun, 20 Aug 2006 21:25:51 +0200

    Witam, mam do szanownych grupowiczow nastepujace pytanie, otoz zostalem
    oszukany na allegro, towar, ktory kupilem nie odpowiadal opisowi. Dokladnie
    chodzi o karte graficzna, ze zdjecia wyczytalem, ze jest to zupelnie inny
    model niz w opisie sprzedawcy. Niestety zauwazylem to juz po wygraniu aukcji
    i wplacie pieniedzy, dalem o tym znac sprzedajacemu i zazadalem zwrotu
    pieniedzy, oczywiscie nie spotkalem sie ze zrozumieniem (w koncu inaczej bym
    tu nie pisal :) Nie mam teraz karty ani pieniedzy.

    W regulaminie Allegro stoi wyraznie, ze:

    ARTYKUŁ 19. OPIS TOWARÓW
    19.1. Towary lub usługi, które mają być objęte usługami Allegro, muszą być
    dokładnie opisane. Osoba zgłaszająca jest odpowiedzialna za wszelkie błędy
    lub nieścisłości takiego opisu. Marka oraz inne informacje dotyczące
    pochodzenia towaru i jego producenta, które są umieszczane w opisie, muszą
    być kompletne, dokładne i nie mogą wprowadzać w błąd innych Użytkowników.

    W zwiazku z tym jakie mam mozliwosci prawne ? Czy to kwalifikuje sie pod
    wyludzenie ? Gdzie powinienem to ewentualnie zglosic ?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi
    P.S.
    Wartosc transakcji opiewa na glupie 30zl, ale nawet taki pieniadz na ulicy
    nie lezy, sprawiedliwosc musi byc :)