  • 1. Data: 2005-11-07 13:32:05
    Temat: ostatnia nowelizacja kodeksu karnego
    Od: "Mateusz Mazur" <m...@w...NIECIERPIESPAMU.pl>

    Witam
    Pomozcie prosze. Od znajomego policjanta dowiedzialem sie, ze niedawno
    doszlo do zmiany w kodeksie karnym. Wykreslono m.in. art. 178, ktory
    przewidywal podawanie do publicznej wiadomosci wizerunku kierowcow
    prowadzacych pojazdy pod wplywem alkoholu. Nie interesuje mnie to dlatego,
    ze takim kierowcem jestem. Slowo! ;-) Potrzebuje tego do celow zawodowych.
    Pomozcie mi prosze odszukac odpowiedni dokument, ktory by to potwierdzal,
    lub zaprzeczal tym moim informacjom.
    Z gory dziekuje
    Mateusz

  • 2. Data: 2005-11-07 13:56:31
    Temat: Re: ostatnia nowelizacja kodeksu karnego
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Mateusz Mazur wrote:
> [...]
    > Pomozcie mi prosze odszukac odpowiedni dokument, ktory by to potwierdzal,

    Ostatnio polubilem tinyurl
    Więc może tu? : http://tinyurl.com/axsb

    no dobra, niech będzie tu: http://tinyurl.com/9uga8

  • 3. Data: 2005-11-07 15:07:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mateusz Mazur" <m...@w...NIECIERPIESPAMU.pl> napisał w
    wiadomości news:dknkrj$nl8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    by to
    > potwierdzal, lub zaprzeczal tym moim informacjom.

    Ja w sytuacjach wątpliwych sprawdzam zawsze pod adresem:
    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    W tym wypadku faktycznie art. 178§2 który o tym mówił został uchylony.

  • 4. Data: 2005-11-07 16:55:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    > W tym wypadku faktycznie art. 178§2 który o tym mówił został uchylony.

    a Wiesz moze gdzie mozna znalezc nowy Twor PiSu ? (nowy kodeks ktory
    zamierzaja wprowadzic)

    P.

  • 5. Data: 2005-11-07 18:02:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w

    > a Wiesz może gdzie można znaleźć nowy Twór PiSu ? (nowy kodeks który
    > zamierzają wprowadzić)

    Pewnie pojawi się projektach ustaw, jak wpłynie do Laski
    Marszałkowskiej.

  • 6. Data: 2005-11-07 20:31:09
    Od: Robi <r...@i...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > a Wiesz moze gdzie mozna znalezc nowy Twor PiSu ? (nowy kodeks ktory
    > zamierzaja wprowadzic)

    Kodeksu karnego nigdzie nie ma. Jest projekt nowelizacji kpk dot. Sądów
    24 godzinnych.
    Projekt tych zmian jest pełen błędów i uczyni te instytucję zupełnie
    martwą (choć bardzo kosztowną).

    Pzdr.

  • 7. Data: 2005-11-07 20:34:07
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Robi napisał(a):
    > Kodeksu karnego nigdzie nie ma. Jest projekt nowelizacji kpk dot. Sądów
    > 24 godzinnych.

    gdzie?

    KG

  • 8. Data: 2005-11-07 20:51:54
    Od: Robi <r...@i...pl>

    kam napisał(a):

    > gdzie?
    >
    > KG

    http://www.pis.org.pl/aktualnosci/news/2005/ref_spra
    wiedliwosci.doc

    Pzdr.

  • 9. Data: 2005-11-07 22:46:10
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    Małe sprostowanie - to nie była ostatnia noweliacja kk - są nowsze. Ostatnią
    zawiera ustawa o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.