    From: "plemek" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: opłata za semestr, którego nie ma....
    Date: Fri, 17 Jan 2003 21:38:50 +0100

    witam
    jestem studentem ostatniego semestru prywatnej uczelni.
    Właśnie dowiedziałem się w dziekanacie, że jeżeli nie zdam za pierwszym
    podejściem ostatniego egzaminu, który mi został będę musiał zapłacić za 10
    semestr (którego już nie ma) ponad 1200 zł aby otrzymać kartę poprawkową....
    Pracownica dziekanatu stwierdziła, że forma i zasady rozliczania się ze
    studentami jest prywatną sprawą prywatnej uczelni i będę musiał zapłacic.
    Według mnie to jakaś paranoja, żeby płacić za coś czego nie ma i to z
    takiego powodu.
    W zwiazku z tym chciałbym się od Was dowiedzieć czy prywatna uczelnia może
    dowolnie ustalać tak kurjozalne opłaty i w jaki sposób to ugryźć nie chcąc
    płacić za coś czego nie ma.
    za pomoc dziekuję i pozdrawiam
    plemek