    From: "izis84" <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: opieka społeczna -problem?
    Date: Mon, 4 Aug 2008 17:27:16 +0200

    Witam.

    Moi rodzice korzystają z pomocy opieki społecznej ostatnio dostałam
    zawiadomienie że ja, mam stawić się w ośrodku z swoim dowodem osobistym i
    potwierdzeniem o zatrudnieniu i dochodach. Czy MOPS ma prawo żądać ode mnie
    takich zaświadczeń skoro nie mieszkam już z moim rodzicami i prowadzimy dwa
    odrębne gospodarstwa domowe?

    Interesuje mnie również sprawa obowiązku alimentacyjnego dzieci względem
    rodziców, byłabym wdzięczna za linki do artykułów poruszających ten temat.