  • Data: 2007-06-08 10:44:22
    Temat: okres wypowiedzenia umowy najmu
    Od: arekmx <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem wrote:

    > To zależy jaka była treść umowy. Jeżeli jest na czas nieokreślony
    > z miesięcznym okresem wypowiedzenia, i studenci się właśnie
    > wyprowadzili, to jeżeli wynajmujący uzna to za wypowiedzenie umowy (lub
    > sam im wypowie umowę teraz), miesięczny okres wypowiedzenia upływa pod
    > koniec lipca.

    Właśnie, prawo reguluje, że umowy najmu w których okres wypowiedzenia
    określony jest w umowie trzeba rozwiązywać z końcem miesiąca?

    Przykład, w umowie zapis "Okres wypowiedzenia umowy wynosi 1 miesiąc". AFAIK
    prawo określa okresy i tryb wypowiedzenia umowy ale pod warunkiem, że nie
    ustalono innych w umowie, a w tym przypadku podano - 1 miesiąc.

    Czyli jak dla mnie to np. od 15 czerwca, 1 miesiąc to do 15 lipca.

    Jak to jest w rzeczywistości?

    Pozdrawiam,
    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl