  • Data: 2007-06-11 08:53:36
    Temat: Re: okres wypowiedzenia umowy najmu
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 09 Jun 2007 01:21:30 +0200, arekmx napisał(a):

    > Wg mnie jeden miesiąc ma od 28 do 31 dni, a nie np. 46 więc też nie
    > pasuje "1 miesiąc" jako do końca lipca.

    Ale też miesiąc rozpoczyna się od pierwszego dnia (danego miesiąca) do
    ostatniego dnia miesiąca.
    Przy np. tygodniowym okresie wypowiedzenia nie liczysz od wtorku do
    następnego poniedziałku - tylko zaczyna biec od poniedziałku (po tym wtorku
    w którym wypowiedziałeś umowę) do soboty.

    W Twoim przykładzie, złożenie wypowiedzenia umowy 15 czerwca skutkować
    będzie biegiem rozpoczęcia wypowiedzenia od 1 lipca i zakończeniem na 31
    lipiec.

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"