    From: "Hallucinogen" <B...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odwołanie sie od decyzji sadu pracy
    Date: Tue, 3 Feb 2004 07:05:01 +0100
    Sender: h...@p...onet.pl@as1-208.kalisz.dialup.inetia.pl

    Hej!~
    Przegrałem sprawę w sadzie pracy. Nie było żadnego przesłuchania. Sąd
    pokierował się spóźnieniem co do złożenia pozwu z mojej strony. W okresie w
    którym przysługiwał mi na odwołanie sie od wypowiedzenia art 30 par 1 pkt 2
    tj 7 dni mogłem zostać przeniesiony na własną prośbę z firmy pozwanej Xdo
    firmy Y na tych samych warunkach co sobie na własną rękę załatwiłem o czym
    wiedzieli świadkowie dlatego tez odstąpiłem od odwołania sie od
    wypowiedzenia. Pod koniec okresu wypowiedzenia dowiedziałem się ze nie będę
    mógł podjąć pracy w firmie Y ze względu na brak takiej potrzeby. O fakcie
    tym strona pozwana nic nie wiedziała i sad uznał to za mój wymysł. Jak się
    odwołać od decyzji sadu gdzie bez jakiegokolwiek przesłuchania został
    oddalony pozew na podstawie jak uważam uzasadnionego spóźnienia. Tylko nie
    mówcie ze nic nie da się zrobić.

    --
    odpowiadając na mój adres email usuń słowa <Bez_spamu___> z mojego adresu