    From: "user" <t...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odwołanie od mandatu
    Date: Wed, 07 Jul 2010 22:33:11 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    Oglądałem dzisiaj na TVN Turbo program 'uwaga pirat'.
    Chłopak miał dostać mandat za przekroczenie prędkości, ale się zastanawiał czy
    przyjąć, czy nie. Policjant powiedział, że nawet jak ten mandat przyjmie, to
    chłopak może się od niego odwołać w ciągu 7 dni. Obiło mi się o uszy, że odwołać
    można się od mandatu wystawionego za czyn nie będący wykroczeniem. Czy coś się
    zmieniło w temacie, czy 'misiek' chciał tym namówić chłopaka na przyjęcie
    mandatu? Widać było, że nie bardzo chciało mu się pisać ten wniosek do sądu :-)