eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › odpowiedzialnosc pracownika
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2005-07-27 11:58:59
    Temat: odpowiedzialnosc pracownika
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    Witam,

    Czy jest w prawie odpowiedzialnosc pracownika spolki telekomunikacyjnej za
    jawne i uporczywe oklamywanie klienta? Ewentualnie istnieje tez mozliwosc,
    ze oklamywanie klienta nastapilo wskutek swiadomej polityki firmy,
    prowadzonej przez kierownictwo. Czy jest w takiej sytuacji mozliwosc
    pociagniecia tegoz pracownika, jego przelozonych, badz samej firmy do
    odpowiedzialnosci? Dodam, ze rzecz dotyczy masowo wystepujacej usterki w
    oferowanej przez firme usludze. Firma zaprzecza, ze usterka ta wystepuje
    masowo, twierdzi ze jest to kwestia pojedynczych awarii. Tymczasem relacje
    klientow i nawet jednego pracownika tejze firmy swiadcza inaczej.

    Pozdrawiam,

    Andrzej


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1