    From: "zelda" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odpowiedzialność lekarza
    Date: Sun, 10 Aug 2008 13:55:55 +0200

    Witam,

    mam problem z okulistą.
    Dwa miesiące temu byłam u okulisty ( w prywatnej przychodni) po receptę na
    nowe okulary.
    Lekarz wypisał mi receptę na podstawie badanie aparatem (nie wiem jak to
    urządznie się nazywa),
    ale nie dobierał mi szkieł "ręcznie" tzn. poprzez wymianę szkieł w
    oprawkach.

    Poszłam do optyka z receptą, zrobiłam okulary.
    I.nie widzę w tych okularach prawidło.
    Wg mnie szkła są za słabe o około 1 dioptrię.
    Ostatnio byłam na badaniach okresowych z pracy, gdzie okazało się, że w
    okularach nie czytam cyfr z tablicy.

    Bylam z okularami u innego optyka, żeby mi potwierdził jakie faktycznie
    szkła zostały zamontowane.
    Optyk potwierdził, że są dokładnie takie jak na recepcie.

    Słowem, nie jest to wina okularów, ale źle wypisanej recepty.
    W tym tygodniu idę do tej przychodni z reklamacją.
    Za okulary zapłaciłam 550 PLN i chcę żeby przychodznia lub okulista pokryli
    te koszty.

    Obawiam się, że lekarz będzie próbował się wykręcić.
    Czy mogę domagać się, żeby zapłacili za te okulary?

    pozdrawiam
    zelda