  • Data: 2006-03-29 16:37:19
    Temat: !!! odpowiedzialnosc finansowa !!! HELP ME
    Od: jan3k<j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam zatarg z pracodawca o czym pisalem wczesniej. poszlo o forme umowy na ktora
    sie nie zgodzilem. teraz kiedy nie ma argumentow wpadl na pomysl remanentu!
    obawiam sie ze moze brakowac tego i owego (oczywiscie nie z mojej winy).
    mielismy ostatnio przeprowadzke przed i po ktorej remanentu nie bylo. nie bylem
    rowniez osobiscie przy przenoszeniu towaru.. do tego nie zawsze to co przychodzi
    w paczce z hurtowni zgadza sie z faktura. a poza tym mam na punkcie w godzinach
    pracy pelen monitoring wiec nawet gdybym chcial cos zwinac to nie mam jak. w
    umowie nie mam wpisanej zadnej odpowiedzialnosci finansowej za towar. pracodawca
    twierdzi ze wszystko potraci mi z wyplaty i to w cenach sprzedazy!! Mam sie
    bac?? Czy istnieja jakies ogolne przepisy regulujace takowe potracenia za braki
    w stanach. jezeli tak to w cenach sprzedarzy czy zakupu? do jakiej kwoty??

    -> http://usenet.pomocprawna.info