    From: <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odpis z księgi wieczystej a sprawa spadkowa
    Date: Sat, 4 Dec 2004 14:24:15 +0100

    witam.
    Moze juz byl poruszana podobna sprawa na grupie ale nie moge sie doszukac.
    Jestem w trakcie czekania na sprawę spadkową po zmarłej matce. W skład
    spadku wchodzi działka (w ewidencji jako "gospodarstwo rolne"..ok. 2 ha).
    Jestem jedyna spadkobierczynią, innych z tzw. uprawnieniami rolniczymi brak,
    a wiec jak napsiala mi pani adwokat we wniosku, dziedzicze na prawach
    ogólnych.
    Księga wieczysta na ową działke jest juz załozona (na moją mamę). I teraz
    pytanie, czy przed sprawą moge dostac odpis z księgi, czy sąd moze tego ode
    mnie chcieć na sprawie?. Chciałam to miec na wszelki wypadek. Zalezy mi na
    szybkim zakonczeniu i nie odlekaniu tego np. poprzez wyznaczenie przez sąd
    następnej sprawy (to trwa!!)

    pozdrawiam
    M.