eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa przyjecia awiza sad. - blad w danych - a wezwanie na sprawe › odmowa przyjecia awiza sad. - blad w danych - a wezwanie na sprawe
    From: "Joanna" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odmowa przyjecia awiza sad. - blad w danych - a wezwanie na sprawe
    Date: Thu, 17 May 2007 14:57:04 +0200

    Witam,
    moja babcia ma sprawe o zasiedzenie, podala jako swiadka sasiadke, ale ta
    nie odebrala wezwania na sprawe, poniewaz bylo podane zle imie (!!! parnoja
    jak dla mnie, ale widac starzy ludzie, maja takie zasady), pozostale dane
    byly wlasciwe.
    Czy ta sasiadka moze przyjsc na rozprawe, po tym jak od babci sie dowie o
    terminie, czy musi miec wezwanie oficjalne?
    Nie pozostaje chyba nic tylko napisac do sadu o pomysle?
    Z pozrowieniami, Joanna