  • 1. Data: 2004-02-23 06:36:01
    Temat: odliczenie vat - miesiąc następny
    Od: "januszk.." <s...@p...onet.pl>

    starałem się prześledzić archiwumi jestem "prawie" pewny, ale proszę o
    potwierdzenie
    mam kilka faktur z grudnia 2003, których nie ująłem w VAT-7 za grudzień
    Mogę je (vat) odliczyć w styczniu?????

    januszk..

  • 2. Data: 2004-02-23 08:41:38
    Temat: Re: odliczenie vat - miesiąc następny
    Od: "virooz" <v...@g...pl>

    > mam kilka faktur z grudnia 2003, których nie ująłem w VAT-7 za grudzień
    > Mogę je (vat) odliczyć w styczniu?????
    jest taki punkt ordynacji skarbowej(kiedys to był par.19 pkt3) który mówi
    (nie w 100% dosłownie): koszty można zaksięgować w miesiącu otrzymania
    faktury lub następnym, ale nie później niż 36 miesięcy od daty wystawienia
    faktury.

    pozdrowionka
    virooz