  • 1. Data: 2002-08-23 21:38:23
    Temat: czy to co robię jest zgodne z prawem
    Od: "mikuch" <m...@p...onet.pl.nospam>

    cze

    od kilku dni wymyśliłem sobie by na mojej stronie utworzyć dział "prasówka"
    zamieszczam tam wiadomości znalezione na innych stronach internetowych, czy
    taki proceder nie jest traktowany jako np. kradzież materiałów
    intelektualnych

    moje pytanie jest następujące:
    czy mogę umieszczać takie wiadomości, jeśli tak to w jakiej formie, czy:
    - muszę zmieniać treść wiadomości,
    - czy mogę zamieszczać wiadomości dokładnie w takiej samej formie jak na
    stronie źródłowej,
    - czy muszę podawać źródło informacji,

    bardzo proszę o pomoc

    liczę na inne sugestie co do tematu

    PS. nie chcę Spamować grupy dyskusyjnej ale podam adres strony na której
    umieszczam wiadomości może to pomoże w zrozumieniu mojego zapytania
    http://www.mikuch.prv.pl/prasowka/prasowka.htm
    Uwaga: treści nie których wiadomości umieszczonych na powyższej stronie są
    idealnie takie same jak w oryginale, niektóre są skrócone ale treść jest
    taka sama jak w oryginale, a jeszcze inne są napisane w całości przeze mnie
    na podstawie wiadomości źródłowych

    --
    mikuch
    gg55100

  • 2. Data: 2002-08-23 23:00:35
    Temat: Re: czy to co robię jest zgodne z prawem
    Od: "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl>

    czy:
    > - muszę zmieniać treść wiadomości,

    Nie.

    > - czy mogę zamieszczać wiadomości dokładnie w takiej samej formie jak na
    > stronie źródłowej,

    Tak, ale musisz podac zrodlo.

    > - czy muszę podawać źródło informacji,

    Musisz.