  • 1. Data: 2007-02-15 15:49:22
    Temat: oddalenie apelacji a zaskarzenie u RPO - terminy wniesienia ?
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Witam,
    mam oddalona apelacje nie przysluguje mi kasacja i chce zlozyc dokumenty w
    sprawie do RPO.Czy mam jakis termin na to?Niebawem wyjezdzam za granice i
    stad moje obawy.
    Z gory dziekuje!
    Pozdr, j.

  • 2. Data: 2007-02-15 17:01:06
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Joanna napisał(a):
> [...]
    > sprawie do RPO.Czy mam jakis termin na to?Niebawem wyjezdzam za granice i

    Termin wniesienia skargi kasacyjnej przez Rzecznika Praw obywatelskich
    wynosi 6 miesięcy od dnia uprawomocnienia się orzeczenia, jeżeli strona
    zażądała doręczenia orzeczenia z uzasadnieniem - od chwili doręczenia
    orzeczenia stronie. art. 398[5] par. 2 k.p.c.

    Wskazane jest jak najszybsze wystąpienie do RPO by miał trochę czasu na
    zajęcie się Twoją sprawa, pod warunkiem, że sie nią zajmie.

    Pozdrawiam
    Michał