  • Data: 2002-11-20 13:43:19
    Temat: niezbędne dokumenty przy kupnie udziału w kamienicy
    Od: "Beata" <wasilb@anty_spam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niebawem mam kupić 1/4 udziału w kamienicy (lokal mieszkalny o pow. 30m2),
    utopię w tej tranzakcji oszczędności mojego życia. Proszę o poradę prawną
    dotyczącą wymaganych dokumentów jakie muszę otrzymać i sprawdzić przy
    zakupie lokalu w postaci udziału w kamienicy. Jestem zupełnym laikiem jeśli
    chodzi o prawo lokalowe. A może jeszcze inne ważne spostrzeżenia i rady
    !!!!!!!!!!!!! Bardzo proszę o odpowiedź