    From: "BM" <s...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: (nietypowe) impreza na dachu
    Date: Wed, 24 Mar 2004 07:35:44 +0100

    Witam!

    Mam hmm... nietypowe pytanie.

    Mieszkam na poddaszu (V p) nowo wybudowanego bloku. Mieszkanko
    charakteryzuje się tym, iż bez problemu mozna wyjść na wielki, płaski dach
    tego domu - w zasadzie gdyby zamienić mi okno na drzwi balkonowe, to mógłbym
    powiedzieć iż posiadam prawie 1000m2 tarasu :)

    Miejsce to idealnie nadaje się na:
    a) opalanie się
    b) suszenie bielizny
    c) ogladanie przy piwku zachodów słońca z kobietą

    Rozważam urządzenie urodzin w czerwcu właśnie na tym dachu - kilkanaście
    osób, które chcę zaprosić, raczej nie zmieści się w kawalerce. Towarzystwo
    spokojne, przewiduję raczej kocyki/jedzonko/cichą muzyczkę niż kolumny 1000
    W i pogo.

    I tutaj moje pytania:
    - czy jest to legalne a jeśli nie to z jakimi przepisami by się kłóciło?
    - czy ponoszę odpowiedzialność jakby ktoś (odpukać!) zechciał skrócić sobie
    drogę do poziomu gruntu? (wszystkie osoby będą pełnoletnie)

    Możecie rozwiać moje wątpliwości?

    Pozdrawiam!