  • Data: 2002-06-07 20:14:23
    Temat: niemiecki paszport.
    Od: "RickvanDyke" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam pare pytan odnosnie wyrobienia niemieckiego paszportu.
    -Jakie dokumentu sa do tego potrzebne?
    -Czy mozna te sprawe zalatwic na terenie Polski?
    -Musz miec specjalny dokument/podanie by ubiegac sie o paszport?
    -Jakie sa oplaty z tym zwiazane?
    -Jesli trzeba udac sie z tym do niemiec to do jakiej instytucji?Urzad stanu
    cywilnego..itp.? Jesli to mozliwe prosil bym adres danego urzedu w
    Berlinie:)

    Wiem,ze to lekko nie ta grupa, ale nie ma bardzie odpowiedniej.

    Dzieki.
    R.