eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniedowaga stwierdzona po otwarciu - odpowiedzialność sprzedawcy, dystrybutora, producenta ? › niedowaga stwierdzona po otwarciu - odpowiedzialność sprzedawcy, dystrybutora, producenta ?
  • Data: 2012-03-13 14:44:04
    Temat: niedowaga stwierdzona po otwarciu - odpowiedzialność sprzedawcy, dystrybutora, producenta ?
    Od: andrzej <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzii o specyficzny towar . którego produkcja i dystrybucja jest
    bardzo regulowana
    - mianowicie o środki ochrony roślin
    Od dawna podejrzewałem że jestem nabijany w butelkę .. opsss w
    buteleczkę :)
    Ciągle wydawało mi się że towaru jest za mało...
    Preparat 1
    dokładnie zmierzyłem zamiast 2,5 ml jest 1.2 ml
    - sprzedawca : nie mogę przemijać reklamacji - zużył pan towar
    faktycznie zużyłem - OK
    Preparat 2
    zerwałem zabezpieczenie, odkorkowałem przelałem do załączonej przez
    producenta menzurki
    : zamiast 5ml jest 3 ml !!
    Obfotografowałem proces pomiaru - klops nie mogę znaleźć paragonu :(

    Idę do sklepu ogrodniczego, kupuje , wyciagam buteleczkę z kartonu
    oglądam pod światło -gołym okiem widać braki
    Sprzedawca tłumaczy : Ja to tylko sprzedaje , buteleczka fest
    hermetyczna itd .....
    , facet odbiera o de mnie i .. wstrząsa
    Teraz już nic się nie zobaczy chyba że podświetlić halogenem ;)
    -- Ja pań chce to można spisać nr serii i zgłosić do producenta
    OK no to szukamy nr serii - i zonk - preparat jest przeterminowany, i
    nagle okazuje się że wszystkie w sklepie są przeterminowane !!