    From: "Scottos" <m...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: niechciany lokator w mieszkaniu własnościowym
    Date: Mon, 14 Mar 2005 12:49:33 +0100

    Witam,
    Mam prośbę o poradę w następującej kwestii:
    Wynajmuję mieszkanie jednemu człowiekowi. Teraz dowiedziałem się, że mieszka
    z nim jeszcze jedna osoba. Ten co wynajmuje ma tam meldunek i nie zamierzam
    nic z tym robić, ale ta druga osoba przebywa tam bez meldunku i bez mojej
    zgody.
    Pytanie: co mam zrobić aby się tej osoby (drugiej) pozbyć?
    Nie ma meldunku, nie ma zgody mojej, itd, itp. Czy wzywać policję? Co
    policja może zrobić? Jakie jeszcze inne środki mogę podjąć?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

    --
    --==<< Scottos >>==--