  • 1. Data: 2005-12-11 21:10:54
    Temat: niechca placic msw
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    czy sa jakies uregulowania prawne na podstawie ktorych msw niechce wyplacic
    renty za miesiac pazdziernik ?
    powinienem dostac wyrownanie chyba ?
    skoro w listopadzie dalem im pismo ze jestem studentem z uczelni to za
    listopad i grudzien dadza kase a za pazdziernik nie ?dlaczego?czy moge pisac
    odwolanie od ich decyzji i da to jakis efeekt ?
    jestem studentem 4 roku
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-12-11 21:47:22
    Temat: Re: niechca placic msw
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pisac
    > odwolanie od ich decyzji i da to jakis efeekt ?

    bo od miesiąca dostarczenia pisma, a nie do tyłu

  • 3. Data: 2005-12-12 19:54:42
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam
    czy orientuje sie pani w tych srpawach ?
    czyli wyrownanie zadne mi sie nie nalezy nawet jesli dalem im tez
    zaswiadczenie w listopadzie za pazdziernik i to przez uczelnie sie tak stalo
    a nie z mojej winy ?
    niechcieli mi dac w pazdzierniku bo mowili ze nie mam zaliczonej sesji itp.
    w listopadzie 18 wyslalem obydwa i pani z mswa powiedziala ze bedzie okej
    wszystko
    a w decyzji jednak dostalem od listopada rente
    czyli odwolywac sie nie ma sensu czy jest jakas nadzieja ?