    From: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nie dostalem PITu
    Date: Sun, 7 Mar 2004 14:33:41 +0100

    Witam

    Zastanawialem sie czy nie wyslac tego na pl.soc.prawo.podatki
    ale chyba jednak nie bo nie chodzi stricte o podatek.
    Mianowicie byly pracodawca ociaga sie z dostarczeniem mi PITu
    za przeprowadzony w 2003r 1,5 miesiaca.
    Przypuszczam ze kreci, ale nie bardzo wiem co zrobic.

    Sytuacja wyglada tak, ze dostalem od niego PIT, jednak
    1) byl zle wypelniony (niektore sumy z kosmosu, choc ogolnie
    nie stracilbym nic na tym jakbym skorygowal)
    2) byl zly okres pracy - zamiast 1,5 miesiaca (ktore widnieja
    na umowie o prace) byly chyba 4 miesiace.

    Poinformowalem go o tym, przeprosil i obiecal wyslac drugi raz.
    Wysyla juz 1,5 miesiaca :/ Czas konca rozliczen zbliza sie
    nieublaganie i zastanawiam sie co zrobic...
    Moglby mi ktos poradzic co mam zrobic jezeli tego PITu od niego
    nie dostane? Wiem ze jego obowiazkiem bylo dostarczenie mi go
    do konca stycznia, ale jak widac malo go to interesuje...

    Dodatkowe pytanie - czy jakby przeslal mi PIT faksem - byloby
    to wystarczajace w razie jakiejs kotroli US?

    pozdrawiam,

    Mariusz Preiss

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq