  • Data: 2003-07-03 11:24:21
    Temat: nękanie telefonami
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam taki problem - od prawie 2 miesięcy w środku nocy mam robione pojedyńcze
    dzwonki na telefonie stacjonarnym (co kilka godzin), dzięki identyfikacji a
    potem znajomym kolegom udało mi się namierzyć drania.
    Wiem, że to na pewno on, mam numer (komórka w Plusie) - telefon jest na
    rodziców - szczonek ma ok. 17 lat. Byłem już porozmawiać z jego matką - no i
    wiadomo, obiecała, że z nim porozmawia, zajmie się tym itd.
    Moje pytanie: czy jeśli to nie poskutkuję, mam jakieś możliwości prawne aby
    to ukrucić?
    Zacząłem trochę czytać KC i Art.23 i 24 itp. itd., ale stety niestety jestem
    elektronikiem :) a nie prawnikiem i jeśli można proszę o jakąś pomoc.
    Pozdrawiam
    Przemo P.