  • 201. Data: 2007-05-24 06:36:50
    Temat: Re: napisy.org i inne
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 23 May 2007 22:35:34 +0200,
    TWerek <t...@v...pl> screamed:

    > Brzmi to może dziwnie dla osób przyzwyczajonych do produktów MS - ale
    > niektórzy używają Ooo ze względu na jego walory nazwijmy to hmm..
    > "pozafinansowe" ;-) Sam przesiadłem się ze względu na rewolucyjny w owym
    > czasie eksport do PDF a _nie_ cenę - do dziś MS Office nie ma zresztą
    > chyba tego zaimplementowanego (wymaga dodatkowej wtyczki).

    Przez chwilę miał, ale Adobe zaprotestowało. I nie ma.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 08:36:38 user up 11351 days, 20:31, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    DYNAMIC LINKING ERROR: Your mistake is now everywhere.

  • 202. Data: 2007-05-24 08:46:03
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> writes:

    > In the darkest hour on Wed, 23 May 2007 22:35:34 +0200,
    > TWerek <t...@v...pl> screamed:

    > Przez chwilę miał, ale Adobe zaprotestowało. I nie ma.

    Format PDF został ustandaryzowany przez ISO. A ISO nie
    standaryzowałoby własnościowego formatu zapisu danych.

  • 203. Data: 2007-05-24 17:09:30
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    TWerek napisał(a):

    > Sam przesiadłem się ze względu na rewolucyjny w owym
    > czasie eksport do PDF a _nie_ cenę - do dziś MS Office nie ma zresztą
    > chyba tego zaimplementowanego (wymaga dodatkowej wtyczki).

    Ja czasem używam TeXa, przypomina to trochę tworzenie strony WWW
    ręcznie w kodzie HTML, ale efekt jest znakomity, bardzo łatwo z tego
    wygenerować PDFa

    E.