    From: Piotr <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nagdanie z kamery przy bankomacie
    Date: Mon, 05 May 2008 14:27:34 +0200

    Witam,

    3 marca wypłaciłem z bankomatu 2900 zł, 11 marca zaksięgowano mi na
    koncie tą wypłatę i drugą 2850 zł tego samego dnia, której napewno nie
    dokonałem. Po prawie 30 dniach rozpatrywania reklamacji dostałem
    odpowiedź z banku że reklamacja nie jest zasadna bo wypłaciłem te 2850 zł.
    Skontaktowałem się z osobą od zabezpieczeń w banku z żądaniem zobaczenia
    nagrania z kamery przy bankomacie z dokładnie określonej godziny
    (wypłata 2850 zł), usłyszałem coś o ochronie danych osobowych itd. Pan
    od zabezpieczeń powiedział że jedyne co mogę zrobić to zgłosić na
    policję/prokuraturę i wtedy jak dostaną odpowiednie pismo z prokuratury
    to dyrektor banku będzie mógł obejrzeć nagranie z kamery..

    Czy ktoś może coś doradzić w tej sprawie?

    Pozdrawiam
    Piotr