    From: "bartekE320" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nadanie NIP
    Date: Wed, 27 Dec 2006 11:26:53 +0100

    Hej! Chcialem dostac NIP w zwiazku z zalozeniem rachunku inwestycyjnego.
    Wypelnilem sobie ladnie NIP-3 i pojechalem do US. Oczywiscie kretynka w
    okienku nie chciala go przyjac, gdyz
    a) nie pracuje
    b) rachunek inwestycyjny nie jest jeszcze otwarty
    c) jesli chce placic podatek od najmu to mam jej pokazac umowe najmu
    d) nie napisze mi odmowy na pismie, bo nie ma obowiazku
    e) ja mam jej dac PISEMNE uzasadnienie po co mi NIP

    Co z taka zrobic? Chcialbym tam pojechac jeszcze raz dzisiaj.