  • 1. Data: 2004-06-12 13:31:42
    Temat: Dowód Wpłaty - szablon
    Od: scx <s...@w...pl>

    Witam, nie wie ktoś gdzie mogę znaleźć szablon dowodu wpłaty takiego jak się
    wypełnia żeby wpłacić pieniądze na poczcie?
    Skończyły mi się, do poczty daleko, a z resztą i tak pewnie zamknięta, a się
    wziąłem za papierkową robotę, chcę mieć wszystko gotowe na poniedziałek :)

    sorki za offa niewielkiego ;P
    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?

  • 2. Data: 2004-06-12 13:38:20
    Temat: Re: Dowód Wpłaty - szablon
    Od: "Kaliope" <K...@w...pl>

    > Witam, nie wie ktoś gdzie mogę znaleźć szablon dowodu wpłaty takiego jak
    się
    > wypełnia żeby wpłacić pieniądze na poczcie?

    A pytałeś kolegę googla? Chyba, że nie chce z Tobą gadać, bo mi
    podpowiedział np. to: http://www.bankier.pl/firma/formularze/?grupa=5
    :-)
    Kaliope

  • 3. Data: 2004-06-12 13:47:52
    Od: scx <s...@w...pl>

    Kaliope się wziął i wyklepał:

    > A pytałeś kolegę googla? Chyba, że nie chce z Tobą gadać, bo mi
    > podpowiedział np. to: http://www.bankier.pl/firma/formularze/?grupa=5

    Chyba faktycznie nie chciał ze mną gadać....
    Na hasło "Dowód Wpłaty" albo "KP" wyrzucał mi wszsytko , tylko nie to co
    potrzeba.
    DZIĘKI WIELKIE!!!!

    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?

  • 4. Data: 2004-06-12 13:49:33
    Od: scx <s...@w...pl>

    scx się wziął i wyklepał:

    > Kaliope się wziął i wyklepał:

    Hmmm, tyle że do tego trzeba specjalnego programu :/
    NIe ma gdzieś po prostu pdf-a z czymś takim? Potrzebuję 2 formularzy tylko,
    a używam Linuxa, więc niezbyt mi pasuje ten program

    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?