  • 1. Data: 2006-05-17 09:49:53
    Temat: na kasie cena inna niz na towarze - gdzie interweniowac?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Choc sam nie pale, zdarza mi sie kupowac papierosy dla zony, jak ktos
    pali to zapewne zauwazyl akcje obnizania cen np westow. Na paczce (lub
    na 2 paczkach zafoliowanych razem) jest wielka zolta naklejka 4.70 zl
    (albo 4.6 czy cos w tej okolicy). A sprzedawca/sprzedawczyni upiera sie
    "my mamy jeszcze/juz po 5.6 i nie moge sprzedac w innej cenie". Wczoraj
    juz nawet przeszla jedna wszystko "to nie my naklejamy te naklejki tylko
    dystrybutor papierosow i nic nie poradzimy, my mamy w cenie 5.60"
    Co mnie interesuje kto nakleja ceny na towary - widze cene i za nia chce
    kupic towar. Awanturujaca sie kolejka podpitych studentow zniechecila
    wczoraj mnie do walki o cene, po prostu nie kupilem, ale co robic w
    takich sytuacjach?
    Gdzie interweniowac? PIH ? Czy maja jakis "dyzurny telefon" ?
    Policja twierdzi ze ich to nie interesuje.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 2. Data: 2006-05-17 10:28:55
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    [ciach]... ale co robic w
    > takich sytuacjach?

    a więc: jeśli Ci nie pasuje to nie kupuj, poszukaj miejsca gdzie kwota
    będzie Ci pasowała.
    Cena która podana jest na paczce to cena sugerowana a to znaczy, ze
    sprzedawca może sprzedawac ją po takiej cenie jak chce.
    Przez takich ludzi jak Ty nasz kraj zawsze będzie dnem...

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2006-05-17 10:58:18
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 17 May 2006 11:49:53 +0200, BartekK napisał(a):

    > Awanturujaca sie kolejka podpitych studentow zniechecila
    > wczoraj mnie do walki o cene, po prostu nie kupilem, ale co robic w
    > takich sytuacjach?

    To jest sugerowana przez producenta cena sprzedaży, a to po ile sprzedaje
    dany sklep to tylko ich sprawa. Nie masz sie o co kłócić, bo nie masz
    racji.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-05-17 11:18:09
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    scream <n...@p...pl> napisał:

    >To jest sugerowana przez producenta cena sprzedaży, a to po ile sprzedaje
    >dany sklep to tylko ich sprawa.
    Jednak cene sugerować/uzganiać mogą między sobą !
    Jeśli towar jest wystawiony dla klienta, TO oznacza, że taka jest
    oferta sprzedaży złożona przez sprzedawcę klientowi. Ta cena
    obowiązuje.

    >Nie masz sie o co kłócić, bo nie masz racji.
    Ma rację. Sprzedawca towar wystawił i podał cenę teraz z niej nie może
    się wycofać.

    --
    Artur Golański

  • 5. Data: 2006-05-17 11:42:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Artur Golanski napisał(a):

> [...]
    > obowiązuje.

    > Ma rację. Sprzedawca towar wystawił i podał cenę teraz z niej nie może

    podal sprzedawca czy producent ?

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 6. Data: 2006-05-17 11:49:26
    Od: KaMil <m...@o...pl>

    "Michał" <d...@g...pl> napisal(a):

    > a więc: jeśli Ci nie pasuje to nie kupuj,
    Nie zaczynaj zdanie od 'a wiec'.
    Nie pisz skoro nie znasz odpowiedzi na pytanie-autor nie o to pytal.
    Tu udziela sie porad prawnych, a nie moralnych.

    > nasz kraj zawsze będzie dnem...
    Chyba, ze dla ciebie 'dno' to brak poszanowania prawa
    --
    KaMil

  • 7. Data: 2006-05-17 11:55:42
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Michał napisał(a):

    > Przez takich ludzi jak Ty nasz kraj zawsze będzie dnem...

    Wyjątkowo głupia uwaga :)

  • 8. Data: 2006-05-17 12:09:43
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

> [...]
    > sytuacjach?
    > Gdzie interweniowac? PIH ? Czy maja jakis "dyzurny telefon" ?
    > Policja twierdzi ze ich to nie interesuje.

    Kontakty do PIH-u:

    http://e-konsument.pl/pih.htm

    Cos z ta cena kreca , tym bardziej, ze nawet w knajpach stosuja sie do tych
    cen ...

    K.

  • 9. Data: 2006-05-17 12:18:59
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    napisał:

    >podal sprzedawca czy producent ?
    A jaka to różnica? Klient kupuje u sprzedawcy czy u producenta?
    Cena jest, bo musi być uwidoczniona na towarze. Cena ta obowiązuje.

    --
    Artur Golański

  • 10. Data: 2006-05-17 12:52:34
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 17 May 2006 14:18:59 +0200,
    Artur Golanski <A...@w...net.pl> screamed:
    > A jaka to różnica? Klient kupuje u sprzedawcy czy u producenta?
    > Cena jest, bo musi być uwidoczniona na towarze. Cena ta obowiązuje.

    Tylko, że w tym przypadku chodzi o produkt z nadrukowaną ceną
    producenta i naklejoną (inną) ceną sprzedawcy.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
    [ 14:52:05 user up 10979 days, 2:47, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    God is big, so don't fuck with him.