  • 1. Data: 2003-10-06 13:39:36
    Temat: Re: muzyka w klubie
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Luki" <l...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:blrr8v$cb0$1@foka1.acn.pl...
    > Czy moze ktos sie orientuje, jak z prawnego punktu widzenia wyglada
    > puszczanie muzyki w restauracji, albo w klubie (przez DJ'a)?
    > Z gory dziekuje.:)
    >
    > --
    > Luki
    > l...@a...waw.pl

    trzeba placic ZAiKSowi
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-10-06 17:18:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > trzeba placic ZAiKSowi

    I STOARTowi

  • 4. Data: 2003-10-09 07:43:04
    Od: "skandal" <s...@a...net.pl>

    wcale nie trzeba sa juz wyroki sadu na ten temat gazeta prawna -Biznes i
    oprawo nr 107 wtorek 3 czerwca 2003 mam na innym komputerze wgrane to
    przysle za pare dni jest równiez wyjasnienie w rzeczypospolitej nie mam
    przy sobie ale jak trzeba to prześle. Andrzej

  • 5. Data: 2003-10-09 19:32:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A bardzo chętnie. Z tym, że sprecyzuj, czego w tym wypadku nie trzeba
    Twoim zdaniem płacić. ZAiKSu, STOARTu czy obydwu.