  • 1. Data: 2002-10-05 14:11:27
    Temat: motorower
    Od: "Konrad" <s...@t...pl>

    Witam,

    Mam pytanie: Czy istnieją pojazdy (poza rowerem i hulajnogą) którymi
    można się poruszać nie mając (a własciwie mając zabrane) prawa jazdy?
    Z góry dzięki.

    Konrad Starzyk
    s...@t...pl
    GG# 893396

  • 2. Data: 2002-10-05 15:54:26
    Temat: Re: motorower
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Konrad" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Mam pytanie: Czy istnieją pojazdy (poza rowerem i hulajnogą) którymi
    > można się poruszać nie mając (a własciwie mając zabrane) prawa jazdy?
    > Z góry dzięki.

    Dyliżans

  • 3. Data: 2002-10-05 23:31:02
    Od: "WeSuŁ" <S...@r...pl>

    Witam!

    > Dyliżans

    ZTCW to do powożenia zaprzęgiem też trzeba miec jakiś papier - chyba karte
    woźnicy

    --
    Pozdrófka WeSuŁ

  • 4. Data: 2002-10-06 15:55:00
    Od: "Tomasz Wojciechowski" <w...@w...pl>

    > Witam,
    >
    > Mam pytanie: Czy istnieją pojazdy (poza rowerem i hulajnogą) którymi
    > można się poruszać nie mając (a własciwie mając zabrane) prawa jazdy?
    > Z góry dzięki.
    Sad wydajac "zakaz prowadzenia poj. mech." okresla typ i rodzaj pojazdow.
    Jezeli zabrania np. prowadzenia samochodow osobowych, to nalezy kupic np
    cieniasa VAN lub zamontowac kratke ;-)
    Jesli wszelkich pojazdow mech. to pozostaja jeszcze rolki oraz komunikacja
    miejska Ciechanow.
    Jesli prawo jazdy zostalo jedynie cofniete np. punkty karne, nalezy szybko
    wyrobic nowe.

    pozdrawiam
    tomasz

  • 5. Data: 2002-10-06 19:26:03
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "WeSuŁ" <S...@r...pl> napisał w wiadomości

    > ZTCW to do powożenia zaprzęgiem też trzeba miec jakiś papier - chyba karte
    > woźnicy

    To się zgadza, tylko że pytanie było o prawo jazdy.