  • Data: 2005-12-29 23:29:51
    Temat: molestowanie w sądzie
    Od: "Magda299" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o radę kogoś, kto pracuje w sądzie, albo orientuje się w organizacji
    tej instytucji.
    Otóż moją przyjaciółkę, która pracuje jako aplikant molestuje sędzia. Kiedy
    ona zostaje
    pracować po godzinach, dobiera się do niej nie tylko proponując seks w
    hotelu, ale
    również obmacując, przytulając, albo proponując seks oralny w jego
    gabinecie.
    To dosyć wstętne i kłopotliwe, i właściwie nie wiem co robić.
    Ona boi się skandalu, bo przecież to on jest nieskazitelnego charakteru
    sędzią, ale ta sytuacja
    jest nie do zniesienia. Facet ma żonę, jest szanowany, a zwyczajny z niego
    zboczeniec.
    Postanowiłam, że jeśli sytuacja stanie się krytyczna, po prostu pójdę i
    złożę odpowiednie
    oświadczenie, chociaż nie byłam bezpośrednim świadkiem, może to go
    odstraszy.
    Może jeśli powiadomię żonę, jego rodzinę i zwierzchników.
    Niestety nie wiem kto komu w sądzie podlega, czy może sędzia nie podlega
    nikomu,
    tylko komuś w ministerstwie?
    A może wy coś poradzicie?

    Madelaine