    From: "ulver" <u...@b...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: moja rozmowa z bok'iem w plusie
    Date: Thu, 9 Dec 2004 09:08:48 +0100

    Witam
    Piec minut temu dzwonilem do plusa z zapytaniem co musze zrobic jesli nie
    akceptuje warunkow nowej umowy. Gosciu pyta ktorego punktu nie akceptuje,
    odpowiadam ze w tej chwili nie sobie nie przypominam :), pytam sie a co
    jesli juz wskaze punkt, on na to ze mozemy negocjowac. Pozniej zaczalem
    pytac o rozwiazanie umowy. Gosc twierdzi ze moge rozwiazac jesli nie
    obowiazuje mnie zadna promocaj. Mowie mu ze akceptuje regulamin promocji ale
    nie akceptuje nowego regulaminu. Odpowiedzial ze jesli wysle pismo ze nie
    akceptuje regulaminu to i tak obciaza mnie kara. Powolalem sie na prawo
    telekomunikacyjne art.59 par.2.Facet mowi ze oni nie wymyslili zmiany tylko
    zostaly one podyktowane wejsciem do unii i ze i tak bede musial placic kare.
    Mowie mu po raz setny chyba, ze nie mam nic do reg. promocji, ale umowe
    podpisywalem akceptujac stary regulamin, nowego nie akceptuje i ze jest to
    jednostronna zmiana warunkow umowy przez polkomtel, a on znowu ze oni tego
    nie wymyslili tylko unia, a info o mozliwosci rozwiazania umowy (na fakturz)
    dali temu bo taki jest wymog ministar infrastruktury. Gosciu powtarzal jedno
    i to samo troche sie motal. Nie dostalem jednoznacznej odpowiedzi, ale teraz
    jestem pewny ze moge rozwizac umowe i zadnej kary nie moga mi dac. Co Wy na
    to? Czy gosciu mial racje dajac mi do zrozumienia ze regulamin promocji jest
    wazniejszy niz regulamin swiadczenia uslug i prawo telekomunikacyjne??

    pozdrawiam
    ulver