    From: "Marta " <l...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: mieszkanie spółdzielcze a długi
    Date: Fri, 27 Apr 2007 07:59:29 +0000 (UTC)

    Witam!
    Sytuacja wygląda następująco: Dłużnik ma zobowiązania w stosunku do
    instytucji państwowej typu Izba Skarbowa w kwocie kilkunastu tysięcy.
    Dodatkowo dłuznik zamieszkuje w mieszkaniu spółdzielczym, będącym własnością
    spóldzielni i nie jest głównym najemcą- głównym najemcą jest żona dłużnika.
    Wierzyciel reprezentowany przez komornika zakomunikował, że jeśli
    zobowiązanie nie zostanie zapłacone do konkretenego dnia, to wykupi udziały
    (?? ) czy też mieszkanie ze spółdzielni i z tego majątku będzie dochodził
    swoich wierzytelności. Hmm wydaje mi się to trochę nieprawdopodobe, dlatego
    moje pytanie, czy taka sytuacja jest możliwa? Czy możliwe jest żeby komornik
    nabył prawo własności do lokalu spóldzielczego dłużnika i z tego zapokajał
    swoje wierzytelności??
    POzdrawiam
    Marta