  • 1. Data: 2007-09-24 19:01:11
    Temat: mieszkanie hipoteczne, a wspolwlasnosc
    Od: "q" <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    Sprawa wyglada nastepujaco: jest sobie mieszkanie hipoteczne, ktore stoi na
    2 wspolwlascicieli. Kredyt na to mieszkanie rowniez na 2 osoby. I tu
    pytanie: Gdybym chcial "pozbyc" sie wspolwlasciciela to od czego powinienem
    zaczac? jakie formalnosci musze spelnic i jakie to moze pociagnac za soba
    koszty (oczywiscie szacunkowe)?

    Z gory dzieki za pomoc,

    Pozdro,

    Wojtek

  • 2. Data: 2007-09-25 07:07:28
    Temat: Re: mieszkanie hipoteczne, a wspolwlasnosc
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Sep 2007, q wrote:

    > pytanie: Gdybym chcial "pozbyc" sie wspolwlasciciela

    Pisz zrozumiale - co ma znaczyć "pozbyć się" współwłaściciela, skoro
    ujmujesz to w cudzysłów? Przymusowo go wywłaszczyć? A dlaczego nie
    on Ciebie? :P

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-09-26 17:38:13
    Od: "q" <w...@p...onet.pl>

    nie wazne w jaki sposob chcialbym sie pozbyc wspolwlasciciela. Napisalem w
    cudzyslowie poniewaz nie chcialem okreslac czy to bedzie na zasadzie
    obopulnej decyzji czy tez mialo by sie to odbyc w sposob nerwowy. Chodzi mi
    o sama procedure/sposob zalatwienia sprawy od strony formalnej. Zeby
    uproscic, powiedzmy ze doszlismy do wniosku ze lepiej bedzie jesli
    mieszkanie bedzie zapisane na 1 osobe. Co w takim razie nalezaloby zrobic z
    tym fantem??

    Pozdrawiam,

    Wojtek

  • 4. Data: 2007-09-27 10:35:11
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Notarialna umowa sprzedaży / zamiany / darowizny udziału we współwłasności
    albo
    notarialne za umową lub sądowne za wnioskiem [nie]odpłatne zniesienie współwłasności.
    JaC

    -----