    From: "Wolf^-^" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: miejsce urodzenia a wpis w prawie jazdy :/
    Date: Tue, 12 Oct 2004 18:57:43 +0200

    Witam,
    Problem dotyczy nastepującej sytuacji. Skladajac wniosek o egzamin na prawo
    jazdy, ktory zostal wypelniony beze mnie przez mojego instruktora, nie
    zauwazyłem blednego wpisu dotyczacego miejsca urodzenia. Podczas
    przyjmowania wniosku urzednik wzial ode mnie dowod osobisty w celu
    sprawdzenia zgodnosci danych (nie zauwazyl tej pomylki). Gdy chcialem
    odebrac prawo jazdy w wydziale komunikacji zwrocono uwage na rozbieznosc
    pomiedzy dowodem osobistym a prawem jazdy. Powiedziano mi ze moge odebrac na
    wlasna odpowiedzialnosc, jednak korekta wymaga ponownego wniosku (co jest
    zwiazane z koleja - druga juz - oplata za wydanie dokumentu). Ze wzgledu na
    to ze studiuje nie stac mnie na kolejny wniosek (koszt ok 80 zl). Co zrobic?
    Wydaje mi sie, ze wina lezy po stronie urzednika w WORDzie, do ktorego
    kompetencji nalezala weryfikacja danych. W jaki sposob dochodzic swoich
    praw? ;)

    PS
    Jakie sa konsewencje kozystania z takiego prawa jazdy? Czy w przypadku
    gdybym musial poniesc kolejne koszty nie lepiej jest uzywac tego 'wadliwego'
    (jeszcze go nie odebralem)

    pozdrawiam
    Cezary Janecki