  • Data: 2004-05-25 10:17:54
    Temat: meldunek a rejestracja w urzędzie pracy
    Od: "sintbat" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jestem zameldowany w mieście A ,mieszkam i pracuje w mieście B. Mam zamiar
    zarejestrować się w mieście B w urzędzie pracy aby otrzymywać zasiłek dla
    bezrobotnego. czy to jest możliwe?? czy aby nie muszę sie zarejestrować w
    mieście gdzie jestem zameldowany?? cZy ewentualnie nie powinienem sie
    postarać o meldunek tymczasowy w mieście B abym mógł zgarniać tą wielką kasę
    i żeby mi szuklali pracy w mieście B??

    pzdr
    piotrek