  • 21. Data: 2019-05-30 22:31:05
    Temat: Re: melduję się
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-30 o 22:24, u2 pisze:

    > niemiecki syn się pieni, piękny wieczór:)))))))))))))

    Masz co konkretnego do powiedzenia jełopie, czy nie? Zapewne nie, bo to
    przerasta ruskie pachoły takie jak ty.
    Sad orzekł prawidłowo, czy nie? Czekam na argumenty ad meritum (sprawdź
    sobie w google co to znaczy półgłówku)

    --
    Sonn

  • 22. Data: 2019-05-30 22:31:45
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-30 o 22:18, u2 pisze:

    > ale lol:))))))))))))))))

    Tak cię bawi bycie debilem? Gratulacje.

    --
    Sonn

  • 23. Data: 2019-05-30 22:37:15
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.05.2019 o 22:31, Sonn pisze:
> [...]
    > przerasta ruskie pachoły takie jak ty.
    > Sad orzekł prawidłowo, czy nie? Czekam na argumenty ad meritum (sprawdź

    ale ale widzę że ty nadal niemiecki synu ad personam walisz:))))))))))))

    piękny wieczór:))))))))))))))))

    btw jak szrek poda pisemne uzasadnienie sądu, nie paszczowe, to wtedy
    będzie dyskusja, na razie są tylko "podejżenia" szreka:)))))))))))))))

    --
    I love love

  • 24. Data: 2019-05-30 22:38:23
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Tak cię bawi bycie debilem? Gratulacje.

    :)))))))))))))))))))))))))

    --
    I love love

  • 25. Data: 2019-05-30 23:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Sonn x...@p...onet.pl ...

    > Masz co konkretnego do powiedzenia jełopie, czy nie? Zapewne nie, bo
    > to przerasta ruskie pachoły takie jak ty.

    Zadajesz pytania retoryczne, wyciągajac jednoczesnie kolege z kibla...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 26. Data: 2019-05-31 00:21:16
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-05-30 o 18:38, Shrek pisze:

    > Masz loginy i hasła? ;)

    Na fejsbuku się nie da? Rozgłoś to na całą Polskę.

    --
    animka

  • 27. Data: 2019-05-31 00:31:32
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-05-30 o 22:16, Sonn pisze:

    > Podziękowanie ślij na Nowogrodzką,

    Nawet nie przczytają i nie odpiszą! Dbają o swoich i resztę to mają gdzieś.

    ewentualnie do samego Zera,

    Jeśli chodziło Ci o Ziobro to nie obrażaj go, bo na to nie zasługuje.

    --
    animka

  • 28. Data: 2019-05-31 00:33:35
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > ano, szrek nie wie nawet dlaczego, i długo nie będzie wiedział:))))))))))

    Skończ ze wstawianiem automatycznym tych swoich debilnych uśmieszków.

    --
    animka

  • 29. Data: 2019-05-31 02:30:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-30, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > O kurwa - nie dość, że przegrałem, to jeszcze U2 odpowiedziałem. O ja
    > nieuważny...

    No ale de facto to jest kolejna opcja (media), z tym, że niekoniecznie
    będzi Ci sie chciało w to babrać, a i długofalowe efekty mogą być też
    wątpliwe. W kazdym razie Wyborcza na jesieni się pewnie chętnie tym
    zajmie :)

    --
    Marcin

  • 30. Data: 2019-05-31 06:38:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > będzi Ci sie chciało w to babrać, a i długofalowe efekty mogą być też
    > wątpliwe. W kazdym razie Wyborcza na jesieni się pewnie chętnie tym

    Wyborcza jest za paywalem i czytają ją ci, co i tak na pisorów nie
    głosują. Już prędzej fakt. Ale efekty będą raczej mizerne - wchodzimy za
    głęboko w politykę i to nie ta grupa, ale kiedyś pisałem - jakby
    rozstrzelać co 1000 bez powodu i procesu to pisiory będą to popierać -
    szansa, że trafi na niego minimalna, za to któryś sąsiad powinien
    oberwać, więc dobrze kanalii;)

    Shrek