    From: "Madzia" <m...@w...polska.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: mąż daruje mi mój samochód!!!
    Date: Sat, 19 Jul 2003 01:21:40 +0200

    Witam bardzo serdecznie, bardzo proszę Was o pomoc w rozjaśnieniu takiego
    oto problemu.
    Mam od niedawna rozdzielność majątkową z mężem, ale nie mamy zrobionego
    podziału majątku jaki zgromadziliśmy podczas lat małżeńskich.
    W sumie najważniejsza rzeczą jest samochód - kupiony za moje oszczędności,
    ale po zawarciu zwiazku małżeńskiego, zarejestrowany jest równiez na mnie i
    tylko na mnie (nie wiem czy to ma jakieś znaczenie) - ponieważ naturalnie
    auto zostaje nadal moją własnością, jak będzie to wyglądało od strony
    notarialnej/prawnej - czy stwierdzenie z tematu mojego posta jest prawdą???
    że mąż mi DARUJE pół mojego auta?????

    za wszelkie podpowiedzi bardzo dziękuję
    pozdrawiam
    madzia