  • Data: 2002-05-03 22:58:17
    Temat: matura miedzynarodowa
    Od: "Csirke" <c...@u...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Poszukuje od dluzszego czasu aktu prawnego, ktory reguluje kwestie tzw.
    matury miedzynarodowej, zdawanej w Polsce a sprawdzanej w Genewie. Chodzi mi
    przede wszystkim o dokladna interpretacje terminu "matura miedzynarodowa" -
    do jakiego rodzaju egzaminu sie odnosi, kto ma prawo go przeprowadzac, na
    jakich zasadach, etc. Bede bardzo wdzieczna za pomoc. Dodam, ze
    "kompetentna" urzedniczka z MEN nie byla w stanie udzielic mi powyzszych
    informacji.

    Z gory dziekuje
    Csirke

    Csirke
    c...@p...onet.pl
    http://www.budapeszt.infinity.waw.pl
    "Coz z wiekszosci - jesli ona bez rozumu" F.Modrzewski